User Login    
 + Register
  • Main navigation
Login
Username:

Password:


Lost Password?

Register now!
Fast Search
Slow Search
Google Ad



Browsing this Thread:   1 Anonymous Users



« 1 ... 54 55 56 (57) 58 59 60 ... 65 »


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Home away from home
Joined:
2009/4/16 10:37
From Cape Town, South Africa
Group:
Registered Users
Posts: 803
Offline
Ek het ook sulke struts gehad en moes brackets en sulke goed gemaak het.

1. Die beste is om twee bakkie struts met calipers te koop en dit tegebruik.
2. Nissan sentra 160 SI caliper en vented rotor, Machine die hub en disc en maak jou eie caliper brackets, en dan verder, gaan jy nes ek oor n paar jaar 'n wiel he wat uitvlieg onder die fender uit en alles breek, weens, die drom briek hub verskil en die ore kraak as jy gewone wit epoxy rime gebruik op hulle, so wees gewaarsku.

My setup het ek verander na 1400 bakkie hubs nadat dit gebeur het, so die strut opsie is die goedkoopste en glo my die maklikste.

Laat weet maar as daar nog iets waarmee jy sukkel.

Kyk hier vir fotos van my goed.
http://www.race-tech.co.za/gallery/main.php?g2_itemId=92 - Fotos toe ek my goed oorgebou het met 1400 bakkie hubs na die wiel deur die foor fender episode
http://www.race-tech.co.za/gallery/ma ... p?g2_itemId=631&g2_page=1 - Nog Fotos van die brackets
Is jy in die Kaap?

Posted on: 2010/11/29 8:24
_________________
Project Build: http://datsun1200.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=45104&forum=9

Don't find a problem, find a solution!!!!
www.race-tech.co.za
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Quite a regular
Joined:
2009/4/23 18:15
From Bellville, RSA
Group:
Registered Users
Posts: 57
Offline
Supremo, jy sal moet verander na die 1400 struts. Die disc's pas nie op die drom briek hubs nie en op die drom briek strut is daar nie mounting punte vir die 1400 calipers nie.

As jy kan, kry sommer complete struts dan het jy als wat nodig is daar onder by die wiele. Vir die res behoort die ander ounens jou beter te kan help mee.

Edit: Racetech het my voor gespring...

Posted on: 2010/11/29 8:34
_________________
Datsun 1200 Sedan
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Quite a regular
Joined:
2010/2/22 20:28
From Vanderbijlpark.South africa
Group:
Registered Users
Posts: 61
Offline
Dankie baie ek wardeur jou reply, nee ek is in gauteng- vanderbijlpark.

Posted on: 2010/11/29 8:36
_________________
1976 120Y ute (Daily)
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Quite a regular
Joined:
2010/2/22 20:28
From Vanderbijlpark.South africa
Group:
Registered Users
Posts: 61
Offline
Dankie vir jule input dit word baie wardeur.
ek weet van n ou wat struts gehaat het of nog weet ek nie.
hy wou R500 gehaat het vir al twee, maar die disc's was bietjie klaar moes hule vervang het, toe wonder ek of dit nie n bietjie duur is nie weet nie wat die goed kos nie.

Posted on: 2010/11/29 8:42
_________________
1976 120Y ute (Daily)
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Home away from home
Joined:
2009/4/16 10:37
From Cape Town, South Africa
Group:
Registered Users
Posts: 803
Offline
In die Kaap kyk jy so na tussen 500-750 per strut sonder caliper, caliper is so 250 stuk. Dis a bargain as jy kan kry vir 500 vir 2.

My goed was 250 per caliper, 250 per disc, 200 per 1400 hub, machining seker so 500, 300 vir pads, brackets maak het net tyd gekos. So jy kan sien waar jy gaan eindig as jy die goed try convert, maar dan moet ek se, my bakkie kan briek, nie eers Killarney kon hulle onder kry nie.

Vir 'n pad setup, kry 1400 bakkie struts en calipers, goedkoopste en maklikste.

Posted on: 2010/11/29 8:55
_________________
Project Build: http://datsun1200.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=45104&forum=9

Don't find a problem, find a solution!!!!
www.race-tech.co.za
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Home away from home
Joined:
2009/7/1 9:29
From Vanderbijlpark, South Africa
Group:
Registered Users
Posts: 161
Offline
supremo, ek het n stel stanza stuts in my bin gesit, het n paar rand gekos om als reg te kry, maar glo my as jy n stel kry service maar die goed en kry nuwe briek skoene en discs en nuwe flexible pype, ek het baie k@k gehad en het op die harde manier geleer. ek sal n oog oophou vir n stel struts, ek is ook van vanderbijlpark, kom maak n draai dan kan ons gesels en kyk of ons n plan kan maak vir struts. ek werk by ccs computers in edison blvd.

Posted on: 2010/11/29 11:28
_________________
93' Nissan 1400 a15 60a (daily)
82' Datsun 1400 ute (sold)
73' Datsun 1200gx Coupe (sold)
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Quite a regular
Joined:
2010/2/22 20:28
From Vanderbijlpark.South africa
Group:
Registered Users
Posts: 61
Offline
Dankie ouens,
ek wardeur julle hulp.
Nog iets wat ek wil weet van die struts, is die 1200 en 1400 se shocks interchangeable?
Dankie vir jou moeite Ryanfury, ek weet presies waar dit is sal bietjie n draai kom maak.

Posted on: 2010/11/30 6:55
_________________
1976 120Y ute (Daily)
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Quite a regular
Joined:
2010/2/22 20:28
From Vanderbijlpark.South africa
Group:
Registered Users
Posts: 61
Offline
Hallo daar.
Nou wil ek julle pla met n volgende vraag, die struts moed eers weer wag.
Nou wil ek hoor of die 1400 se exhaust manifold sal pas op die 1200 met n M30 head, ek het gaan soek op die site en dit lyk my die exhaust ports is almal die selfde wil net hoor wat julle ondervinding was.
Dankie.

Posted on: 2010/11/30 19:17
_________________
1976 120Y ute (Daily)
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Home away from home
Joined:
2009/4/16 10:37
From Cape Town, South Africa
Group:
Registered Users
Posts: 803
Offline
Sover ek weet verskil net die ports.

Ek het 'n 1400 branch op 'n 1200 GX head, so die boude is die selfde tussen die 2.

Jy kan altyd net die manifold port match as daar klein verskille is.

Vertel 'n bietjie wat jou plan is met jou bakkie, sover ek weet is daar nie major verskille tussen die 1200 en 1400 se cast manifolds nie, rede hkm ek vra wat jou plan is.

Posted on: 2010/12/1 11:14
_________________
Project Build: http://datsun1200.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=45104&forum=9

Don't find a problem, find a solution!!!!
www.race-tech.co.za
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Wie verstaan Afrikaans???
Quite a regular
Joined:
2010/2/22 20:28
From Vanderbijlpark.South africa
Group:
Registered Users
Posts: 61
Offline
Ek het n probleem met die flanch waar die pyp aankom.

Die pyp druk binne die manifold in en dan het hy n tiepe van n lock ring wat die pyp vashou die ring hou nie meer die pyp vas nie en ek kry ook nie n gasket wat dit seel nie, selfs nissan se vir my da is nie n gasket vir die flanch nie.

Nou wil ek n 1400 s'n opsit dan kan ek aan die pyp n flanch opsit wat flat aan die manifold vasbout met die gasket.

Thanks vir die info solank ek net weet dat die boude die selfde is kan ek n plan maak.

Posted on: 2010/12/1 12:32
_________________
1976 120Y ute (Daily)
Transfer the post to other applications Transfer



« 1 ... 54 55 56 (57) 58 59 60 ... 65 »



You can view topic.
You cannot start a new topic.
You cannot reply to posts.
You cannot edit your posts.
You cannot delete your posts.
You cannot add new polls.
You cannot vote in polls.
You cannot attach files to posts.
You cannot post without approval.

[Advanced Search]